Biblioteca Humberto Rosselli Quijano
Resultado de la búsqueda
1 búsqueda de la palabra clave 'Psicología, Educación, Psicología del desarrollo y educación.'
Refinar búsqueda Générer le flux rss de la recherche
Lien permanent de la recherche
Psychology and education / Ann M. Clarke en Annual progress in child psychiatry and child develoment, Año 1983 ([24/11/2020])
[artículo]
Título : Psychology and education Tipo de documento: texto impreso Autores: Ann M. Clarke, Autor Fecha de publicación: 2020 Artículo en la página: pp. 230-244 Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng) Palabras clave: Psicología, Educación, Psicología del desarrollo y educación. Resumen: The invitation to write a contribution on psychology for the anniversary number of this Journal is both an honour and a considerable responsibility. Inevitably an author must be selective of topics in order not to seem tedious, or to exceed the allocated space, while at the same time attempting to give an account of the subject which should be both acceptable to psychologists yet comprehensible to colleagues in other branches of education. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=25362
in Annual progress in child psychiatry and child develoment > Año 1983 [24/11/2020] . - pp. 230-244[artículo] Psychology and education [texto impreso] / Ann M. Clarke, Autor . - 2020 . - pp. 230-244.
Idioma : Inglés (eng) Idioma original : Inglés (eng)
in Annual progress in child psychiatry and child develoment > Año 1983 [24/11/2020] . - pp. 230-244
Palabras clave: Psicología, Educación, Psicología del desarrollo y educación. Resumen: The invitation to write a contribution on psychology for the anniversary number of this Journal is both an honour and a considerable responsibility. Inevitably an author must be selective of topics in order not to seem tedious, or to exceed the allocated space, while at the same time attempting to give an account of the subject which should be both acceptable to psychologists yet comprehensible to colleagues in other branches of education. Link: ./index.php?lvl=notice_display&id=25362